• Stav objednávky
  • Dodacia doba
  • Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy
  • Zákaznícky účet, vytvorenie objednávky
  • Spôsoby platby
  • Doručovanie zásielok
  • Predajný doklad
  • Poštovné
  • Tovar - špecifikácia
  • Odber emailového spravodajcu
    • V akom stave ich má objednávka, kedy príde tovar?
    • V akom stave je Vaša objednávka najrýchlejšie zistíte vyplnením formulára:

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Ako stornovať alebo zmeniť objednávku?
    • V prípade, že chcete zrušiť alebo zmeniť Vašu objednávku, kontaktujte prosím zákaznícky servis, a to buď prostredníctvom tel. linky vždy po-pia medzi 9-16 hod. na tel. +421 220 812 529 alebo prostredníctvom tiketu TU, spolu s číslom objednávky. Expedované objednávky už zrušiť nemožno, pretože sú na ceste k Vám.

    • Nechodia mi od Vás žiadne emaily o stave objednávky
    • Pokiaľ Vám od nás nechodia žiadne emaily o priebehu vybavenia objednávky, skontrolujte si najskôr, či nemáte plnú schránku. Pokiaľ je miesto v schránke v poriadku, skontrolujte prosím hromadnú či nevyžiadanú poštu. Potom si v zákazníckom účte skontrolujte, či ste správne zadali emailovú adresu TU. Pokiaľ je oboje v poriadku alebo sa Vám do zákazníckeho účtu nejde prihlásiť, kontaktujte nás prostredníctvom zákazníckeho servisu. Priebeh vybavenia objednávky môžete po prihlásení sledovať aj TU

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Kedy dorazí objednávka?
    • Dodacia lehota je uvedená pri každom produkte a začína plynúť prijatím objednávky a potvrdením objednávky alebo jej uhradením v prípade platby vopred. Má dve časti, dobu na odoslanie objednávky a dobu doručenia objednávky. Viac informácií o lehotách sa dozviete TU O dátume expedície objednávky Vás vždy informujte emailom.
      Zásielka Vám môže doraziť do schránky alebo na poštu. Bohužiaľ nie vždy dorazí do schránky oznámenie o uložení zásielky na pošte, kde už môže zásielka čakať na vyzdvihnutie. V tomto prípade sa prosím čo najskôr zastavte na pobočke Vašej pošty, či tam zásielka nie je uložená, aby sa nevrátila z dôvodu nevyzdvihnutia.

    • Doba dodania uplynula a tovar nedorazil, ako postupovať?
    • Najprv si prosím overte, že dodacia lehota už uplynula. Dodacia lehota je uvedená pri každom produkte a začína plynúť prijatím objednávky a potvrdením objednávky alebo jej uhradením v prípade platby vopred. Má dve časti, dobu na odoslanie objednávky a dobu doručenia objednávky. Viac informácií o lehotách sa dozviete TU
      Vzhľadom na to, že tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov, môže byť doručený postupne vo viacerých zásielkach. A každá zásielka teda môže av praxi máva rozdielny dátum odoslania.
      Zásielka Vám môže doraziť do schránky alebo na poštu. Bohužiaľ nie vždy dorazí do schránky oznámenie o uložení zásielky na pošte, kde už môže zásielka čakať na vyzdvihnutie. V tomto prípade sa prosím čo najskôr zastavte na pobočke Vašej pošty, či tam zásielka nie je uložená, aby sa nevrátila z dôvodu nevyzdvihnutia.
      Pokiaľ doba dodania uplynula a zásielka Vám nedorazila a nie je ani na pošte, vyplňte príslušný formulár podľa návodu TU, zašleme Vám tovar znova alebo vrátime peniaze podľa Vašej voľby.

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Reklamácia / Vrátenie tovaru
    • Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy sa riadi obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu/odstúpenie od zmluvy najmä osobne alebo poštou na adrese Repná 498/23, 321 00, Plzeň - Litice, telefonicky na tel. +421 220 812 529 či elektronickou poštou na e-mail info@stylco.sk.
      Kupujúci má ďalej možnosť vyplniť el. formulár, ktorý je k dispozícii na jeho užívateľskom účte. Upozorňujeme, že pokiaľ formulár nie je možné vyplniť (napr. z dôvodu uplynutia lehôt) obráťte sa na zákaznícky servis tel. +421 220 812 529 či elektronickou poštou na e-mail info@stylco.sk.
      Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy môže nastať v týchto situáciách:
      - odstúpenie od zmluvy (zrušenie objednávky) - túto možnosť je možné uplatniť do doby odoslania objednávky a so súhlasom predávajúceho;
      - odstúpenie od zmluvy (nedoručenie objednávky v dodacej lehote) - túto možnosť je možné uplatniť, pokiaľ objednávka nebola doručená v dodacej lehote a kupujúci chce vrátiť peniaze;
      - reklamácia (služby doručenia, nedoručené) - túto možnosť je možné uplatniť, pokiaľ objednávka nebola doručená v dodacej lehote a kupujúci chce objednávku doručiť znova;
      - odstúpenie od zmluvy (bez udania dôvodov) - túto možnosť je možné uplatniť v lehote 15 dní od doručenia objednávky, náklady na odoslanie objednávky späť hradí kupujúci;
      - reklamácia (produkt má vadu) - túto možnosť je možné uplatniť v prípade vady doručeného produktu, v záručnej lehote, ktorá je obvykle dva roky.
      Návod na elektronický formulár:
      1. Prihláste sa do svojho účtu TU;
      2. V správe zásielok vyberte objednávku, ktorá obsahuje príslušný produkt s ktorým je problém a kliknite na tlačidlo Ukázať;
      3. U vybraného výrobku kliknite na tlačidlo Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy;
      4. Vyberte z predpripravených možností tú, ktorá zodpovedá vášmu problému;
      5. Vyplňte príslušné informácie do pripravených políčok a priložte potrebné dokumenty;
      6. Odošlite formulár.
      Vaša reklamácia
      Číslo objednávky
      E-mail alebo telefón použitý na nákup

      Vaše reklamácie

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Nemôžem sa prihlásiť, zabudol(a) som heslo
    • Pokiaľ sa nemôžete prihlásiť do svojho účtu, prejdite na tento odkaz TU a vyplňte svoju e-mailovú adresu.
      Na email Vám príde unikátny odkaz, po jeho prekliknutí si zadáte nové heslo.
      Pokiaľ Vám žiadny email nepríde, je možné, že máte napr. plnú schránku, alebo u nás s týmto emailom registrovaní vôbec nie ste. To si overíte jednoducho, keď si skúsite vytvoriť účet TU. Pokiaľ Vám pôjde zadať Vaša emailová adresa, tak u nás doteraz registrovaná nebola.

    • Ako urobiť novú objednávku?
    • Pokiaľ ste u nás už nakupovali, prihláste sa do svojho účtu, vložte si tovar do košíka, prejdite k pokladni a postupujte podľa jednotlivých krokov. Pokiaľ sa jedná o Váš prvý nákup, vložte tovar do košíka, kliknite na tlačidlo Pokračovať a zadajte svoj e-mail. Po vyplnení e-mailu kliknite opäť na tlačidlo Pokračovať a vyplňte svoju adresu, vymyslite si a vyplňte heslo od zákazníckeho účtu, v ktorom budete môcť sledovať priebeh vybavenia objednávky. Potom sa tlačidlom pokračovať postupne preklikajte na Súhrn objednávky. Objednávku odošlite kliknutím na tlačidlo Pokračovať. Teraz objednávku uhraďte podľa platobných údajov, ktoré sa Vám zobrazia. Všetky údaje o objednávke Vám taktiež zašleme emailom.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Ako môžem platiť? Je možné platiť dobierkou?
    • Konkrétne platobné metódy, ktorými je možné uhradiť objednávku, nájdete vždy v sekcii košík (krok 2). Platobné metódy sa líšia v závislosti od toho, aké produkty objednávka obsahuje. Upozorňujeme, že niektoré metódy môžu byť spoplatnené. Cena platobnej metódy je u nej vždy uvedená.
      Bližšie informácie o platobných metódach nájdete nižšie.
      Bankovým prevodom
      Prevod finančných prostriedkov prebieha zadaním bankového príkazu banke prostredníctvom internetového bankovníctva. Nakupujúci zadá celkovú čiastku, číslo účtu príjemcu a variabilný symbol. Objednávka bude realizovaná až po pripísaní peňazí na príslušný účet, čo môže spravidla trvať 1 – 2 pracovné dni.
      Kartou online
      Nakupujúci hradí danú čiastku pomocou platobnej karty cez platobnú bránu. Do platobnej brány je nutné zadať číslo karty, dátum jej platnosti a 3-miestny CVC kód zo zadnej strany karty. Po úspešnej autorizácii platby zo strany banky, sú peniaze okamžite strhnuté z účtu nakupujúceho. Túto službu zaisťuje spoločnosť PayU S.A. so sídlom v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
      Rýchly prevod z účtu online
      Nakupujúci si v rámci procesu platby vyberie svoju banku. Kliknutím na logo banky dôjde k presmerovaniu na predvyplnený formulár, ktorý autorizuje a prevod danej čiastky sa ihneď uskutoční. Túto službu zaisťuje spoločnosť PayU S.A. so sídlom v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
      Apple Pay
      Apple Pay je mobilná platobná a digitálna peňaženka, ktorá umožňuje vykonávať online platby používateľom iPhone, Apple Watch, iPad alebo Mac. Nakupujúci má svoju bankovú kartu uloženú v digitálnej peňaženke, po vybraní spôsobu platby prostredníctvom Apple Pay prebehne overenie platby bezkontaktne pomocou Face ID alebo Touch ID. Prevod je vykonaný ihneď po zaplatení. Túto službu zaisťuje spoločnosť PayU S.A. so sídlom v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
      Google Pay
      Google Pay je mobilný platobný spôsob, ktorý umožňuje vykonávať online platby používateľom mobilných zariadení so systémom android. Nakupujúci má svoju bankovú kartu uloženú v digitálnej peňaženke, po vybraní spôsobu platby prostredníctvom Google Pay prebehne overenie platby podľa nastavenia mobilného zariadenia. Prevod je vykonaný ihneď po zaplatení. Túto službu zaisťuje spoločnosť PayU S.A. so sídlom v Poznani, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186.
      Sazka - terminál
      Nakupujúci po vytvorení objednávky navštívi kamenný obchod, príp. iné miesto s terminálom SAZKA, kde po predložení vygenerovaného QR kódu, ktorý obdržal emailom po vytorení objendávky, zaplatí objednávku v hotovosti. Informácie o platbe je cez noc uložená a nasledujúci deň spárovaná s objednávkou. Túto službu zabezpečuje SAZKA a.s., IČ 26493993, sídlom Európska 866/69, Vokovice, 160 00 Praha 6. Neplatí pre terminály SAZKA umiestnené na pobočkách Českej pošty s.p. Táto služba je spoplatnená podľa cenníka spoločnosti SAZKA a.s.
      Dobierka
      Nakupujúci pri vytváraní objednávky zadá iba adresu, kam chce tovar doručiť. Platbu za doručený tovar vykoná až pri jeho prevzatí priamo u zmluvného dopravcu. Po zaplatení danej čiastky dopravcovi je nakupujúcemu tovar odovzdaný. Táto metóda môže byť predávajúcim spoplatnená.
      Odložená platba
      Ide o spôsob online nakupovania, vďaka ktorému nakupujúci získa čas na prezretie a vyskúšanie tovaru. Nákup nakupujúcemu najprv príde domov, až potom zaň platí. V prípade zvolenia tejto platobnej metódy je predávajúci v rámci posúdenia správnosti údajov okrem iného oprávnený požadovať od nakupujúceho identifikáciu formou fotografie spolu s dokladom totožnosti v takej forme, aby bolo možné overiť jeho identitu. Viac informácií k tomuto spôsobu platby tu: https://stylco.cz/odlozenaplatba/. Táto metóda môže byť predávajúcim spoplatnená.
      Zloženkou
      Platba zloženkou umožňuje nakupujúcemu zaplatiť finančné prostriedky na bankový účet aj v prípade, že on sám žiadny nemá. Nakupujúci peniaze za svoju objednávku uhradí na pobočke Slovenskej pošty, kde v poštovej poukážke vyplní čiastku, adresu odosielateľa aj príjemcu, variabilný symbol a účel platby. Potom na prepážke zaplatí danú čiastku navýšenú o poplatok za túto službu podľa cenníka poskytovateľa služby. Nevýhodou tejto metódy platby je, že prevod peňazí trvá 3-4 dni. Túto službu zabezpečuje Česká pošta, s.p., IČ 47114983, sídlom Politických väzňov 909/4, 225 99 Praha 1.

    • Ako platiť zloženkou?
    • Možno platiť zloženkou typu A. Do kolónky majiteľa účtu uveďte:

      Ako majiteľa účtu uveďte:
      STYLCO Czechia s.r.o.
      Sokolovská 1127/118, Bolevec, 323 00 Plzeň
      Číslo bankového účtu:
      IBAN: CZ4027000000001387871971
      SWIFT: BACX CZ PP
      Kód banky: 2010
      Variabilný symbol: ako Variabilný Symbol uvádzajte vždy číslo objednávky, pokiaľ ho neuvediete, nebude možné platbu s objednávkou spárovať. Pokiaľ je vyžadovaný názov banky, uveďte: FIO banka, a.s.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Aké sú spôsoby doručenia objednávky
    • Možné spôsoby doručenej Vašej objednávky sú osobný odber na výdajnom mieste a doručenie na Vami zvolenú adresu v objednávke. Ponúkané spôsoby dodania nájdete v košíku krok 2 “Doprava a platba”.

    • Ako prebieha osobný odber tovaru?
    • Osobný odber je možný v prípade, ak je táto možnosť na výber medzi spôsobmi dodania. Pri výbere tejto možnosti pre Vás bude objednávka pripravená na výdajnom mieste, ktoré si zvolíte. O tom, že je objednávka je pripravená budete informovaní prevádzkovateľom výdajného miesta.

    • Doručenie na adresu
    • V prípade, že si zvolíte spôsob dodania doručením na adresu, bude objednávka doručená na Vami zvolenú adresu v objednávke. Zásielka Vám môže doraziť do schránky alebo na poštu. Bohužiaľ nie vždy dorazí do schránky oznámenie o uložení zásielky na pošte, kde už môže zásielka čakať na vyzdvihnutie. V tomto prípade sa prosím čo najskôr zastavte na pobočke Vašej pošty, či tam zásielka nie je uložená, aby sa nevrátila z dôvodu nevyzdvihnutia.

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Prišla iba časť objednávky, čo s tým?
    • Tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov. Preto môže byť doručené postupne vo viacerých zásielkach. Pokiaľ Vám teda dorazila zatiaľ len časť tovaru, bez obáv vyčkajte doručenie zvyšnej časti objednávky. Kontaktujte nás až v prípade, keď uplynie celá dodacia lehota. Priebeh odoslania jednotlivých položiek s odhadovaným dátumom doručenia zo svojej objednávky najrýchlejšie zistíte vyplnením formulára:

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Kde nájdem predajný doklad, záručný list?
    • Predajný doklad
      Predajný doklad/y si môžete stiahnuť na karte objednávky, použite na to formulár nižšie.

      Záručný list
      Záručný list k produktom predávajúci automaticky nie sú povinní vystavovať, nie je totiž potrebné, na reklamáciu Vám stačí len číslo objednávky.

      Stav objednávky

      Nepamätám si číslo objednávky, chcem zaslať výpis všetkých



    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Aké budem platiť poštovné?
    • Výšku poštovného nájdete v košíku krok 2 “Doprava a platba”. Ďalšie informácie o cenách a spôsobe dopravy nájdete TU

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Chýba Vám pri tovare informácie?
    • U každého produktu nájdete rubriku "Diskusia k produktu", kde môže byť táto otázka už zodpovedaná, alebo môžete svoju otázku k produktu priamo vložiť. Po spracovaní Vášho dotazu Vás budeme s odpoveďou kontaktovať na email, prípadne bude informácia k produktu doplnená. Pokiaľ Vám nejaká informácia u produktu nie je jasná, taktiež vložte komentár do rubriky “Diskusia k produktu”, či kontaktujte náš zákaznícky servis.

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku
    • Ako znížim početnosť či zruším odber newsletterov a ako ho znova obnovím?
    • Pre zmenu početnosti alebo zrušenie odberu newsletterov buď kliknite na konci ľubovoľného newslettera na príslušné odhlasovacie tlačidlo a do zobrazeného formulára vyplňte svoju emailovú adresu a postupujte podľa pokynov, ktoré vám dorazia do emailu.
      Pokiaľ si odber zrušíte a budete ho chcieť obnoviť, môžete tak urobiť po prihlásení vo svojom zákazníckom účte v položke menu "odbery spravodajcu" alebo na hlavnej stránke webových stránok vpravo dole.

      Odhlásiť odoberanie Spravodaja

    • Nenašli ste svoju otázku?
    • Sem zadajte svoju otázku

Je nám ľúto, ale takúto otázku v databázi nemáme. Skúste otázku formulovať inak alebo ju vyhľadať nižšie. Pokiaľ ju nenájdete, kontaktuje nás prostredníctvom zákazníckeho servisu.

Nenašli ste svoju otázku? Napíšte nám.



  • Priložiť súbor
  • Prehlasujem, že som sa zoznámil/a sa Zásadami spracovanie osobných údajov a chcem odoslať dotaz na helpdesk.

* Povinne vyplnené polia