Jak reklamovat nebo vrátit zboží
Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy sa riadi obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu/odstúpenie od zmluvy najmä osobne alebo poštou na adrese Repná 498/23, 321 00, Plzeň - Litice, telefonicky na tel. +421 220 812 529 či elektronickou poštou na e-mail info@stylco.sk.
Kupujúci má ďalej možnosť vyplniť el. formulár, ktorý je k dispozícii na jeho užívateľskom účte. Upozorňujeme, že pokiaľ formulár nie je možné vyplniť (napr. z dôvodu uplynutia lehôt) obráťte sa na zákaznícky servis tel. +421 220 812 529 či elektronickou poštou na e-mail info@stylco.sk.
Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy môže nastať v týchto situáciách:- - odstúpenie od zmluvy (zrušenie objednávky) - túto možnosť je možné uplatniť do doby odoslania objednávky a so súhlasom predávajúceho;
- - odstúpenie od zmluvy (nedoručenie objednávky v dodacej lehote) - túto možnosť je možné uplatniť, pokiaľ objednávka nebola doručená v dodacej lehote a kupujúci chce vrátiť peniaze;
- - reklamácia (služby doručenia, nedoručené) - túto možnosť je možné uplatniť, pokiaľ objednávka nebola doručená v dodacej lehote a kupujúci chce objednávku doručiť znova;
- - odstúpenie od zmluvy (bez udania dôvodov) - túto možnosť je možné uplatniť v lehote 15 dní od doručenia objednávky, náklady na odoslanie objednávky späť hradí kupujúci;
- - reklamácia (produkt má vadu) - túto možnosť je možné uplatniť v prípade vady doručeného produktu, v záručnej lehote, ktorá je obvykle dva roky.
Návod na elektronický formulár:- 1. Prihláste sa do svojho účtu TU;
- 2. V správe zásielok vyberte objednávku, ktorá obsahuje príslušný produkt s ktorým je problém a kliknite na tlačidlo Ukázať;
- 3. U vybraného výrobku kliknite na tlačidlo Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy;
- 4. Vyberte z predpripravených možností tú, ktorá zodpovedá vášmu problému;
- 5. Vyplňte príslušné informácie do pripravených políčok a priložte potrebné dokumenty;
- 6. Odošlite formulár.